Obchodné podmienky
Úvodné ustanovenia : Prevádzkovateľom e-shopu prenájom elektroniky www.forby.sk je spoločnosť Forby s.r.o. so sídlom na adrese Májového povstania českého ľudu 1159/171 924 01 Galanta, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava Oddiel Sro, Vložka čislo: 29875/T. IČO: 46782877, DIČ:
2023571297. Spoločnosť je platca DPH, IČ DPH: SK2023571297
Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj
Pekárska 23, 917 01 Trnava 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 033/321 25 27, 033/321 25 21, fax č. 033/321 25 23
e-mail: tt@soi.sk
http://www.soi.sk
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi
1. DEFINÍCIE
O nás: Vlastníkom je Forby s.r.o. so sídlom v Galante, sídlo a korešpondenčná adresa: ul. Májového povstania českého ľudu 1159, 92401 Galanta, Slovakia, podrobné informácie nižšie, mena EUR, e-mailová adresa: forby@forby.sk a telefónne číslo: +421 948 086 786.
Táto dohoda nadobudne platnosť v deň, keď budú produkty („Produkty“) dodané zákazníkovi („Zákazník“) od Forby s.r.o. („Forby“) a zostávajú v plnej platnosti a účinnosti, až do vrátenia Produktov spoločnosti Forby a všetky platby boli prijaté spoločnosťou Forby .
Pokiaľ Zmluva nebola ukončená pred uplynutím minimálnej doby trvania, vybrané zákazníkom v čase zadania objednávky, po splnení minima trvania, bude sa táto zmluva považovať za automaticky obnovenú na mesačnej báze a to až dovtedy, kým sám Zákazník nevráti produkt a tým ukončí zmluvu („obdobie automatického obnovenia“). Zákazník týmto súhlasí s tým, že Forby si vyhradzuje právo odmietnuť automatické obnovenie podľa vlastného uváženia. V prípade takéhoto odmietnutia. Zákazníkovi bude poskytnutá možnosť ukončiť predplatné, týkajúce sa konkrétneho produktu.
V spoločnosti Forby môžete dobu prenájmu vybavenia prispôsobiť svojim potrebám výberom jednej z dostupných možností minimálnej doby prenájmu : 7 dní, 1 mesiac, 3 mesiace, 6 mesiacov. V prípade prenájmu na 7 dní sa prenájom automaticky predlžuje o ďalších 30 dní a účtuje sa poplatok podľa cenníka za predplatné na 1 mesiac. Pri 1 mesiac, 3 mesiace, 6 mesiacov stačí, ak zariadenie nevrátite – systém automaticky predĺži prenájom o ďalší mesiac pri zachovaní aktuálneho poplatku.
2. PLATBA
V súčasnosti môžete vo Forby môžete platiť platobnou kartou cez našu platobnú bránu Comgate alebo bankovým prevodom. Pri predplatnom sa platba za depozit a poštovné vyberá pred odoslaním zariadenia. Následné platby sa uskutočňujú na konci predplatného, ak sa zariadenie nevráti tak sa stiahne platba za ukončené obdobie. Záloha bude zákazníkovi vrátená pri ukončení a po prevzatí všetkých produktov. Po vykonaní konečnej kontroly kvality na všetkých produktoch a v prípade, že sa nezistí žiadne poškodenie, bude kaucia vrátená do 3-5 pracovných dní Zákazníkovi.
3. DEPOZIT
Zákazník okrem poštovného zaplatí aj vratnú kauciu („Depozit - Kaucia”). Kaucia nie je úročená po celú dobu trvania. Záloha bude zákazníkovi vrátená pri ukončení a po prevzatí všetkých Produktov z vlastníctva zákazníka. Po vykonaní konečnej kontroly kvality na všetkých produktoch. V prípade, že sa nezistí žiadne poškodenie produktov , bude kaucia vrátená do 3-5 pracovných dní Zákazníkovi. Forby vráti Zábezpeku na účet, z ktorého bol depozit platený zákazníkom. V prípade, že sa na akomkoľvek produkte zistí akékoľvek poškodenie, spoločnosť Forby má právo odpočítať poplatky za škody zo Zábezpeky zaplatenej Zákazníkom a vráti zostávajúcu sumu zákazníkovi. Zábezpeka sa môže podľa vlastného uváženia vrátiť alebo prepadnúť zvyšný zostatok Zábezpeky. Kaucia nezahŕňa mesačné nájomné. Zákazník nemôže žiadať o mesačné splatné faktúry tie sa vystavia po vrátení Zábezpeky.
4. POTVRDENIE OBJEDNÁVKY
Po prijatí objednávky a bezpečnostnej zálohy a dokončení overení zákazníka cez VERIFF spracuje údaje Zákazníka k spokojnosti Forby. Forby potvrdí objednávku zákazníkovi zaslaním potvrdenia na zákaznícky účet Forby, ako aj na registrovanú e-mailovú adresa Zákazníka. V prípade, že niektorý produkt vybraný zákazníkom nie je dostupný, spoločnosť Forby o tom informuje Zákazníka. V prípade, že produkt nie je k dispozicií pre poškodenie alebo iné dôvody, Forby vráti Zábezpeku zaplatenú Zákazníkom čo najskôr ale najneskôr do 3-5 pracovných dní. V prípade, že overenie VERIFF nie je úspešné alebo miesto nie je obsluhovateľné spoločnosťou Forby si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku zákazníka. Forby si tiež vyhradzuje právo odmietnuť objednávku zákazníka kedykoľvek pred dodaním, a to výlučne diskrétnosť bez udania dôvodu aj po úspešnom VERIFF alebo prevádzkyschopnosti lokality. V prípade odmietnutia objednávky zo strany Forby, bude zábezpeka zaplatená zákazníkom vrátená zákazníkovi čo najskôr ale najneskôr do 3-5 pracovných dní. Potvrdenie objednávky zo strany Zákazníka tiež podlieha overeniu všetkých údajov zákazníka, ktoré poskytol Forby. Zákazník splnomocňuje spoločnosť Forby na overenie všetkých údajov, ktoré poskytne.
5. DORUČENIE
Pri potvrdení objednávky zákazníkom spoločnosť Forby prostredníctvom svojho príslušného logistického partnera („Logistický partner“) doručujú Produkty na miesto určené Zákazníkom. Zákazník musí byť prítomný na mieste v čase doručenia dohodnutom medzi Forby /logistický partner (podľa okolností) a zákazník. V prípade, že Zákazník nie je prítomný na adrese: vyžaduje sa miesto a druhý pokus o doručenie, spoločnosť Forby si účtuje dodatočné doručenie náklady pre zákazníka. Forby skontroluje kvalitu a zabezpečí, aby produkty fungovali a v použiteľnom stave pred dodaním Produktov Zákazníkovi. Zákazník alebo jeho poverený zástupca skontroluje produkty do 24 hod od prevzatia, či nie sú poškodené alebo chybné. V prípade, že sa akýkoľvek produkt sa poškodí počas prepravy alebo nie je vhodný na použitie na svoje náklady ich vymení a v prípade, že výmena nie je potrebná, takéto poškodenie vykoná zaznamenajú v potvrdení o doručení a urobia jeho fotografiu pre záznam. V prípade akejkoľvek reklamácie poškodenie sa prejaví na produkte po prevzatí dodávky zákazníkom, a Forby vyúčtuje škodu, ktorá bude zistená podľa nižšie uvedenej škodovej politiky.
6. POŠKODENIE / KRÁDEŽ / STRATA
Zákazník týmto súhlasí s tým, že v prípade akejkoľvek škody spôsobenej na Produkte alebo krádeže (vrátane zmiznutie) alebo straty Produktu, bude Zákazník výhradne zodpovedný za opravu a náklady na výmenu Produktu. V prípade odcudzenia alebo neopraviteľného poškodenia Produktu, Zákazník je povinný zaplatiť Forby trhovú cenu produktu. Rozsah poškodenia sa zistí porovnaním s podpísaným dokumentom o kontrole kvality Zákazníkom a fotografie zhotovené pri dobierke a v deň vrátenia tovaru. Forby sa presvedčí o rozsahu škody a príslušnej pokute takéto poškodenie pri prevzatí Produktov od Zákazníka. V prípade, že sa zistí, že v akomkoľvek Produkt, akékoľvek neštandardné diely sú použité alebo oprava vykonaná akoukoľvek osobou, ktorá nie je autorizovaná Forby, potom môže byť uložená pokuta podľa pravidiel Forby. Akékoľvek odstránenie, pozmenenie, znetvorenie alebo zakrytie akýchkoľvek čísel, nápisov alebo insígnií zobrazených na akomkoľvek Produkty sa bude považovať za poškodenie Produktu a bude účtovaný voči Zákazník. Na e-mailovú adresu zákazníka bude zaslaný protokol o reklamácii škody. Vytvorí sa správa o kontrole kvality s uvedením prípadných škôd alebo zúčtovacieho listu a jeho kópia to isté bude Zákazníkovi bezodkladne poskytnuté.
7. ÚDRŽBA
Forby alebo ich príslušný servisný partner („Servisný partner“) má zabezpečiť údržbu Produktov dodaných Zákazníkovi, a to po celú dobu trvania prenájmu. Po dohode alebo na požiadanie zákazníka. V prípade, že je pre Produkty potrebná akákoľvek dodatočná údržba/servis, zákazník to oznámi žiadosť o takúto službu. Spočiatku sa o to môže pokúsiť Forby / Servisný partner vyriešiť problém cez hovor. V prípade, že sa to nevyrieši, Forby / Servisný partner požiada zákazníka o vrátenie produktu do 3-5 pracovných dní na posúdenie a opravu Produktu. Forby / Servisný partner vykoná údržbu/opravu Produktu do 3-10 pracovných dní od vznesenia požiadavky Zákazníkom. V prípade, že problém sa nevyrieši počas opravy, Forby poskytne náhradu za Produkt. Akékoľvek dodatočné náklady, ktoré vzniknú Forby /servisnému partnerovi počas údržby a čistenie v dôsledku škôd znáša a hradí výlučne zákazník prostredníctvom online platby alebo podľa odporúčania servisného zástupcu spoločnosti Forby. Zákazník bude tiež je povinný uhradiť akékoľvek vzniknuté náklady na kontrolu kvality (QC) a/alebo akékoľvek servisné poplatky vynaložené spoločnosťou Forby / servisným partnerom za službu. Akákoľvek vzniknutá služba za škodu spôsobenú na Produkte používaním Zákazníkom, zodpovedá Zákazník zaplatiť za to isté. V prípade, že servis Produktu je spôsobený výrobnými chybami, bude Zákazníkovi účtovaný poplatok za mesačné nájomné na pomernom základe za počet dní, počas ktorých produkt používa. Zákazník, s výnimkou trvania služby. Avšak v prípade, že služba Produktu je z dôvodu za akúkoľvek škodu spôsobenú Zákazníkom, je Zákazník povinný uhradiť mesačné nájomné po celú dobu, počas ktorej bol produkt v prevádzke. Avšak v prípade, že servisná doba Produktu presahuje 30 dní, Zákazník nie je povinný platiť mesačné nájomné počas tohto obdobia takých 30 dní.
8. ÚDAJE O ZÁKAZNÍKOCH
Forby si vyhradzuje právo zverejniť údaje („Údaje“) zákazníkov (vrátane osobne identifikovateľné údaje, ale s výnimkou finančných údajov) so svojimi produktovými partnermi, službou Partneri, logistickí partneri a iní partneri a pridružené spoločnosti (ďalej len „obchodní partneri“) výlučne pre účelu poskytovania služieb podľa Zmluvy a Zákazníka týmto Oprávňuje k tomu Forby. Forby nepoužije ani nezverejní údaje zákazníkov pre žiadne účely, ktorý nie sú uvedené v zmluve. Bez ohľadu na čokoľvek uvedené v tomto článku si Forby vyhradzuje právo zverejniť:
a) Údaje v prípade, že sa vyžaduje ich zverejnenie na základe žaloby, predvolania alebo príkazu a súdu príslušnej jurisdikcie alebo akejkoľvek požiadavky právneho procesu, zákona alebo vlády príkaz, vyhláška, nariadenie alebo pravidlo; a
b) Finančné údaje Zákazníkov s ratingovými agentúrami. Zákazník týmto súhlasí, že nezaplatenie nájomného, poplatky z omeškania a akékoľvek iné nezaplatenie môže mať vplyv na kredit rating zákazníka a Forby nezodpovedajú za žiadne nároky zo strany zákazníka za zdieľanie takýchto informácií s ratingovými agentúrami.
9. UKONČENIE
Zariadenie by malo byť vrátené najneskôr v deň ukončenia nájomnej zmluvy. Ak Príjemca služby túto lehotu nedodrží, Nájomná zmluva sa automaticky predĺži o ďalší mesiac a Poskytovateľ služby je oprávnený za to inkasovať platbu. V prípade, že si zákazník neželá predĺžiť dobu prenájmu nad zvolené minimum držby alebo počas predĺženej minimálnej držby Zákazník nemôže vypovedať zmluvu s výpovednou vopred spoločnosti Forby. Doba zmluvy je platná na dohodnuté minimálne obdobie. Zákazník nemá právo na odstúpenie od zmluvy po začatí prenájmu. Forby má právo okamžite ukončiť túto zmluvu v nasledujúcich prípadoch:
a) omeškanie s platbou nájomného alebo akýchkoľvek iných platieb zo strany zákazníka; alebo
b) porušenie ktorejkoľvek z podmienok tejto zmluvy.
Dôsledky ukončenia:
i. Forby má právo vlastniť Produkty bezodkladne doručené zákazníkovi;
ii. Akákoľvek platba čakajúca od Zákazníka bude okamžite splatná Forby.
iii. Zábezpeka zaplatená Zákazníkom bude použitá na posúdenie poškodenia Produktov alebo ich nevrátenia.
10. VLASTNÍCTVO PRODUKTOV
Spoločnosť Forby si počas trvania tejto zmluvy ponechajú vlastnícke právo a sú skutočnými vlastníkmi Produktov dodaných Zákazníkovi v súlade s Dohodou. Nič v tejto zmluve nemožno vykladať ako prevod vlastníctva Produktov zákazníkovi. Zákazník musí okamžite informovať spoločnosť Forby, ak ide o niektorý z Produktov sa stane zodpovedným alebo mu hrozí zabavenie a zákazník odškodní spoločnosť Forby voči všetkým stratám a škodám spôsobeným takýmto konaním voči ich Produktom.
11. POSTÚPENIE
Zákazník nepostúpi ani neprevedie žiadny podiel na tejto zmluve ani na produktoch bez nej písomný súhlas spoločnosti Forby. Akýkoľvek takýto prevod alebo postúpenie sa bude považovať za nezákonné a teda porušením podmienok tejto zmluvy. Forby si vyhradzuje právo prideliť toto Dohoda s akoukoľvek treťou stranou (vrátane ratingových agentúr, zákazníckych ratingových agentúr, faktoringu agenti ) bez predchádzajúceho upozornenia zákazníka.
12. ODŠKODNENIE
Zákazník odškodní, bude obhajovať a chrániť spoločnosť Forby od a proti akémukoľvek nároku, požiadavke, príčine konania alebo straty alebo zodpovednosti (vrátane, ale nie výlučne poplatky a náklady na právne zastupovanie) za akúkoľvek škodu na Produkte alebo osobnú ujmu, ktorá vznikne v dôsledku Zákazníka použitie produktu z akéhokoľvek dôvodu. Ustanovenia tohto článku zostávajú v platnosti aj po jeho ukončení. Dohoda týkajúca sa akéhokoľvek nároku alebo záväzku vzniknutého pred takýmto ukončením. V žiadnom prípade nebude Forby zodpovední za akúkoľvek priamu, nepriamu, špeciálnu alebo následnú stratu alebo škody vyplývajúce z používania Produktov Zákazníkom.
13. CELÁ ZMLUVA
Táto Zmluva (spolu s Prílohou(ami)) tvorí celú dohodu medzi Forby a zákazník. Prijatie tejto dohody znamená aj prijatie zákazníka, k obchodným podmienkam na webovej stránke Forby. V prípade akéhokoľvek konfliktu medzi podmienkami na webovej stránke Forby (vrátane zásad ochrany osobných údajov) a týmto Dohoda, zmluvné podmienky na webovej stránke Forby nahrádzajú. Forby si vyhradzuje právo z času na čas zmeniť a doplniť podmienky na webovej stránke, Zákazník je požiadaný, aby skontroloval webovú stránku kvôli aktualizácii zmluvných podmienok.
14. OBMEDZENIE ZODPOVEDNOSTI
Spoločnosť Forby v žiadnom prípade nenesú zodpovednosť za nepriame, špeciálne, náhodné alebo následné škody alebo akúkoľvek stratu príjmov, ziskov alebo údajov akéhokoľvek druhu v súvislosti s používaním produktov, aj keď bol upozornený na možnosť takýchto škôd. Napriek tomu akékoľvek iné ustanovenie tejto zmluvy celková zodpovednosť Forby voči zákazníkovi nepresiahne celková suma 1 (jedno) mesačného nájmu inkasovaného od Zákazníka.
15. ZRIEKNUTIE SA ZODPOVEDNOSTI
Forby si vyhradzuje právo úplne alebo čiastočne zrušiť akékoľvek objednávky pred doručením bez predchádzajúce informácie a v takýchto scenároch Forby iniciuje proces vrátenia zálohy sumu a Zákazník ju dostane na svoj zdrojový účet do 3-5 pracovných dní. Akékoľvek aktuálne/budúce objednávky zadané Zákazníkom nemajú žiadnu súvislosť s jeho predchádzajúcimi objednávky. Produkty využívané zákazníkom sú vo vlastníctve spoločnosti Forby na základe podmienky dohodnuté medzi spoločnosťou Forby. Zákazník je zodpovedný za akékoľvek škody, totálnu stratu alebo neplatenie zo strany spoločnosti Forby a nebudú nárokovať si akýkoľvek nedostatok dôvernosti zmluvy.
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosti dňom 01.01.2025